miércoles, 11 de junio de 2008

El día Perfecto

Just a perfect day, Drink Sangria in the park, And then later, when it gets dark, We go home. Just a perfect day, Feed animals in the zoo Then later, a movie too, And then home.
Oh it's such a perfect day, I'm glad I spent it with you. Oh such a perfect day, You just keep me hanging on, You just keep me hanging on.

Just a perfect day, Problems all left alone, Weekenders on our own. It's such fun. Just a perfect day, You made me forget myself. I thought I was someone else, Someone good.

Oh it's such a perfect day, I'm glad I spent it with you. Oh such a perfect day, You just keep me hanging on,Y ou just keep me hanging on... You're going to reap just what you sow...

Low Reed
Perfect Day / 1972

Viernes 16 de mayo de 2008... fue un día perfecto para decidír amarte por siempre... fabiola&Flavio
- - -

2 comentarios:

  1. NO SE NECESITA MUCHO PARA HACER UN DIA PERFECTO, Y LES DESEO QUE CADA DIA QUE ESTEN JUNTOS SEAN TAN PERFECTOS COMO ESTE, AHORA MAS QUE YA SERE TIA JEJEJEJE...

    MOTITA SABES QUE TE QUIERO MUCHO Y ME HACE MUY DICHOSA VERTE TAN FELIZ!!!!!

    BESITOS A LOS DOS JEJEJE Y MIL FELICIDADES!!!!...

    ResponderEliminar
  2. MOTA!!!

    ESCRIBE QUE YO QUIERO LEER MAS!!!!

    BESOS!!!

    ResponderEliminar